• 07-03-2022, 16:20:57
    #10
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben icraya verdim , allah razı olsun önce haber vereydin deseydiniz ya
    Valla neden böyle bişey yaptı anlamadım. Kendi şirketim de, babamınkine de bu kişi bakıyor.
    Görünüşte de iyi biri gibiydi. Böyle bişey yapması zoruma gitti gerçekten
    • ilyasutkum
    • ozturrk34
    ilyasutkum ve ozturrk34 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-03-2022, 16:21:18
    #11
    Rio
    Üyeliği durduruldu
    Tamam paranı alamıyorsan icraya verde hani önce bi gelirsin dersin ödemen var yapmıyorsun nasıl çözelim diye, tutarda sanki bana zengin edicek bi tutar en hayırlısı ayırın yolları mukellef iyidir.
  • 07-03-2022, 16:21:32
    #12
    Para koparmak için yapmış ayıptır yani
  • 07-03-2022, 16:21:48
    #13
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla neden böyle bişey yaptı anlamadım. Kendi şirketim de, babamınkine de bu kişi bakıyor.
    Görünüşte de iyi biri gibiydi. Böyle bişey yapması zoruma gitti gerçekten
    @benimmuhasebecim; bana her konuda yardımcı olmuştu sizde değişim vakti gelmiş
  • 07-03-2022, 16:22:42
    #14
    Allah herkese böyle hayırlı muhasebeci nasip etmesin 🤣
  • 07-03-2022, 16:23:57
    #15
    Hocam yanlış anlamayın ve beni linç etmeyin adama adam haklı. Borcunuzu sizin takip etmeniz lazımdı. Evet tutar büyük değil ama geçinmek te zor. Demek ki o paraya ihtiyacı vardı. Aynı şekilde 10 kişi parasını ödemese ki eminim daha fazla kişi vardır dünya para

    mukellefco iyi demişsiniz de 1 gün aksatın parayı ödemeyi bakın nasıl hizmet duruyor
  • 07-03-2022, 16:24:42
    #16
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhabalar.

    2 aydır falan oraya para ver buradan para al derken muhasebecinin aylık 240TL ödemesini unutmuşum. O da icraya vermiş

    Normalde hatırlatırdı bana öderdim ben de. Ne hikmetse 2 aydır hatırlatmadı.
    Onun kabahati demiyorum benim takip etmem lazımdı belki de.

    Gel gelelim, bugün bir fatura gönderdi şöyle bir ibare gördüm:

    Önceki dönemden devredenim falan yok. Yani 1. aya kadar tüm ödemelerimi yapıyordum.
    525TL ekstradan bir ödeme söz konusu. Sorduğumda şunu söyledi:


    Sorun ben de mi bilmiyorum. Başka bu tür şeyler yaşayan var mı?

    Sanırım artık mukellef co zamanı
    Şuan ki muhasebecimle yolları ayırıp nasıl transfer edebilirim bilgisi olan var mı?
    İcra masrafıyla birlikte size 2 katı maliyet kitlemiş, temiz bir dayağı hak ediyor bence.
    • MELİH
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-03-2022, 16:24:56
    #17
    Birde ben verdim deyip sırıtıyor
  • 07-03-2022, 16:24:56
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bu elemanla en yakın zamanda ilişkinizi kesin

    Utanmadan "ben icraya verdim 😀"

    Bravo çok büyük iş becermişsin