Muhasebecim beni icraya vermiş - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Muhasebecim beni icraya vermiş
83
●
8.114
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Muhasebecim beni icraya vermiş
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
07-03-2022, 19:34:05
#46
aselsoft
Bizimki de para istemiyor, yıldan yıla zorla bakiyemizi öğrenip toplu ödüyoruz
07-03-2022, 19:36:05
#47
Crazy
Böyle muhasebeciyi çok aradınız mı merak ediyorum doğrusu
07-03-2022, 19:37:26
#48
leaver
valla ben verdim nedir ya neyse sert konuşmayim şimdi benide mahkemelik etmesin
07-03-2022, 19:40:38
#49
ugrboz
Vıcık vıcık bir konuşma tarzı.
07-03-2022, 19:43:53
#50
kimenet
Devam edeceğini umuyor heralde bide sırıtıyor.
07-03-2022, 19:47:50
#51
Math
Bence bi yanlış anlaşılma var, defter parasını esprili bi şekilde yansıtmış olabilir.
07-03-2022, 19:49:05
#52
SerkanAks
Kapat o defteri de aklı başına gelsin
07-03-2022, 19:54:06
#53
lancewood
Bana şaka yapmış gibi geldi
07-03-2022, 20:01:44
#54
Caxing
Bu sıralar çok para kazanmış olabilir.
Geçmiş olsun.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler