• 07-03-2022, 16:25:56
    #19
    250 TL ne sizi zengin eder ne onu fakir ve bence çok yanlış sergilemiş ki zaten istese eminim verirdiniz. Gülücük atarak demeside çok yanlış bir davranış umarım değişirsiniz 🙏
  • 07-03-2022, 16:26:19
    #20
    Yazıklar olsun insanlık çoktan ölmüş.
  • 07-03-2022, 16:26:40
    #21
    Bence bunda gülünecek pek bişey yok. Çünkü ömür boyu karşınıza çıkacak. Geçmiş olsun
  • 07-03-2022, 16:27:07
    #22
    Baris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın ve beni linç etmeyin adama adam haklı. Borcunuzu sizin takip etmeniz lazımdı. Evet tutar büyük değil ama geçinmek te zor. Demek ki o paraya ihtiyacı vardı. Aynı şekilde 10 kişi parasını ödemese ki eminim daha fazla kişi vardır dünya para

    mukellefco iyi demişsiniz de 1 gün aksatın parayı ödemeyi bakın nasıl hizmet duruyor
    hocam bi telefon yakınındayım ya.
    ayrıca faturalarımı bile kendim kesiyorum. benimle ilgili iş yaptıkları da yok.

    insan bi arardı çok zor değil
  • 07-03-2022, 16:27:15
    #23
    Forumda hizmet veren bir muhasebeci değil dimi?
  • 07-03-2022, 16:27:17
    #24
    Böyle bir şey ilk defa görüyorum. Çok yazık...
  • 07-03-2022, 16:27:46
    #25
    Lütfen konuşmanın devam varmı çok meraktayım
  • 07-03-2022, 16:27:49
    #26
    Kişisel Rütbe
    bu emoji varsa o muhasebeciye güvenim tam :d
  • 07-03-2022, 16:27:57
    #27
    Bu nasıl muhasebeci ya, tefeciler bile 2 aydan fazla süre veriyor borç için