Baris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın ve beni linç etmeyin adama adam haklı. Borcunuzu sizin takip etmeniz lazımdı. Evet tutar büyük değil ama geçinmek te zor. Demek ki o paraya ihtiyacı vardı. Aynı şekilde 10 kişi parasını ödemese ki eminim daha fazla kişi vardır dünya para

mukellefco iyi demişsiniz de 1 gün aksatın parayı ödemeyi bakın nasıl hizmet duruyor
hocam bi telefon yakınındayım ya.
ayrıca faturalarımı bile kendim kesiyorum. benimle ilgili iş yaptıkları da yok.

insan bi arardı çok zor değil