Arkadaşlar merhabalar.
2 aydır falan oraya para ver buradan para al derken muhasebecinin aylık 240TL ödemesini unutmuşum. O da icraya vermiş
Normalde hatırlatırdı bana öderdim ben de. Ne hikmetse 2 aydır hatırlatmadı.
Onun kabahati demiyorum benim takip etmem lazımdı belki de.
Gel gelelim, bugün bir fatura gönderdi şöyle bir ibare gördüm:
Önceki dönemden devredenim falan yok. Yani 1. aya kadar tüm ödemelerimi yapıyordum.
525TL ekstradan bir ödeme söz konusu. Sorduğumda şunu söyledi:
Sorun ben de mi bilmiyorum. Başka bu tür şeyler yaşayan var mı?
Sanırım artık mukellef co zamanı

Şuan ki muhasebecimle yolları ayırıp nasıl transfer edebilirim bilgisi olan var mı?
İcra masrafıyla birlikte size 2 katı maliyet kitlemiş, temiz bir dayağı hak ediyor bence.