Yaklaşık 22 yıldır vergiye tabiyim. Yeri geldi 6 ay muhasebe ücreti ödeyemedik. Yeri geldi muhasebeci arkadaştan borç bile aldık verdik. Bu nasıl bir adammış yav yazık. Bence acilen kaçın o adamdan.