Ben muhasebecim ile dost arkadaş gibiyim yeri geliyor 3 ay ödemiyorum toplu veriyorum yeri geliyor istersen hiç verme diyor yeri geliyor akıl veriyor yeri geliyor açığın var diyor yeri gelioyr yapmam gerekenleri söyliyor yeri geliyor arkamda duruyor Allah herkese benim muhasebeci gibi bir muhasebeci nasip etsin..
240 lira ayıp etmiş, 750 lira borç verdik kuzenimize 2 haftadır alamıyorum şikayet dilekçesini hazırladım ama akrabadır diye utanıp veremiyoruz da

icraya mı veriyim bende şimdi
Dip not olarak ekliyim,
Kendisi ile çalışmadığım ama muhasebeci olan arkadaşımla akşamları oturup nargile içiyoruz yeri geliyor borç para bile istediğim oluyor

Danışma ücreti vermeden danışmanlık yapıyor 240 lira için yaptıklarına bakın rezillik