• 05-03-2022, 04:07:23
    #37
    Hala şakşakçılar var adam olmaz bu ülke.
    Takıldıkları noktaya bak matematik bilmiyormuş vs vs. Adam edebiyat yapmış sen edebiyat öğren. 3 TL lık çikolatanın vergisi 2.5 değildir diyeceğinize 3 TL ye çikolata mı olur diyemiyorsunuz. Ülkenin durumu ortada ister matematik yapın ister edebiyat. İlla matematik diyorsanız "iki iki daha dört eder". Yok edebiyat derseniz de "görünen köy klavuz istemez." Umarım yeterlidir.
  • 05-03-2022, 11:17:59
    #38
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala şakşakçılar var adam olmaz bu ülke.
    Takıldıkları noktaya bak matematik bilmiyormuş vs vs. Adam edebiyat yapmış sen edebiyat öğren. 3 TL lık çikolatanın vergisi 2.5 değildir diyeceğinize 3 TL ye çikolata mı olur diyemiyorsunuz. Ülkenin durumu ortada ister matematik yapın ister edebiyat. İlla matematik diyorsanız "iki iki daha dört eder". Yok edebiyat derseniz de "görünen köy klavuz istemez." Umarım yeterlidir.
    Komiksiniz
  • 05-03-2022, 12:36:27
    #39
    Herkes Vergisini adam gibi verse Halka bu kadar vergi binmez.

    Herkes doğru düzgün vergi vermediği için koparabildiği yerden?
    Benzin, Maaşlar, Otomobil, Teknolojik ürünler vs. gibi yerlerden vergiler çok fazla alınıyor.

    Vergi Kaçırmanın Vatan hainliğine eş değer bir cezası olup, kaçıranın anasından emdiği sütü burnundan getirdikten sonra bu vergiler düşer.. Başka türlü düşmez.
  • 05-03-2022, 12:53:03
    #40
    dönmez, bunun bedeli enflasyon olur yüksek kur yüksek faiz olur.
  • 05-03-2022, 19:37:21
    #41
    Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fabrikanın mal gideri fazla o malların hepsinde faiş vergiler var. Bu nedenle üretici fiyatı şişiriyor. Ayrıca kendi kullandıgım lanet bir ürün var içinde 20adet var 18tanesi vergi
    hocam mal giderini zaten maliyete ekliyor fabrika ilk çağdan beri böyleydi.
    arkadaş 3 liralık çikolatadan devletin 2.5tl vergi aldığını sanıyor sorun bu yoksa normalde vergi oranı %18 aynıydı gelir vergisi aynıydı %22 , stopaj aynıydı , damga vergisi muhasebe ücreti 3-5 artıyor yıl geçtikçe.
    2.5tl vergi değil malın maliyetinin artmış olması .
    lojistik maliyetinin artmasıyla , dükkan kirasının artmasıyla , asgari ücretin yükselmesiyle patron, işçinin günlük maaşın yemeğini masrafını hesaplayıp günde ne kadar ürün üretiyorsa bunu hesaplayıp ürünün maaliyetine ekleyecek..
    he fiyatlar çokmu çok o hepimizin sıkıntısı ....
  • 05-03-2022, 21:34:02
    #42
    ya neler var azıcık bir bilseniz en basiti 85 milyon kişi var milli piyango idaresinden izin almak istedim çekiliş yapmak için bak hesap çok kolay yazacağım sayılar aklınızı oynatırsınız 85 milyon kişi var dedik sadece 3 milyon insanın en son hesapladım oradan örnek vereceğim 3 milyon kişi bir site hayal edin ve üyelik alıp herkes 1 odaya doluşuyor ve herkes sadece 1₺ ödüyor sonra çekiliş yapılıyor ve para ilk 10 kişiye çekiliş sonucu dağıtılıyor ve 3 milyon ₺ %40 %35 %30 %25 %20 %10 %05 kalan kişiler %2 alıyor sadece bu çekiliş için bile devlet 18 KDV + %45 ÖTV Alıyor yani bu parada 1.400.000 küsür tekabül ediyor lan dile kolay çekilişten alacağı para bakar mısın taş atıp da kolumu yoruldu
  • 07-03-2022, 00:38:47
    #43
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes Vergisini adam gibi verse Halka bu kadar vergi binmez.

    Herkes doğru düzgün vergi vermediği için koparabildiği yerden?
    Benzin, Maaşlar, Otomobil, Teknolojik ürünler vs. gibi yerlerden vergiler çok fazla alınıyor.

    Vergi Kaçırmanın Vatan hainliğine eş değer bir cezası olup, kaçıranın anasından emdiği sütü burnundan getirdikten sonra bu vergiler düşer.. Başka türlü düşmez.
    Hocam ne alaka Allah aşkına. Bizim suçumuz ne. Başkası vergi vermiyor diye vergisini düzgün veren insandan neden daha fazla vergi alınsın. Devlet bu kişileri bulup gerekli cezayı versin o zaman.
    Sen insanların ödeyemeyeceği kadar vergi istersen, insanlarda vergi kaçırmak için elinden geleni yapar. Adaletli vergi sistemi yok şuan.
  • 07-03-2022, 14:03:12
    #44
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne alaka Allah aşkına. Bizim suçumuz ne. Başkası vergi vermiyor diye vergisini düzgün veren insandan neden daha fazla vergi alınsın. Devlet bu kişileri bulup gerekli cezayı versin o zaman.
    Sen insanların ödeyemeyeceği kadar vergi istersen, insanlarda vergi kaçırmak için elinden geleni yapar. Adaletli vergi sistemi yok şuan.
    Önceden de yoktu. Yine faiz affı vs ile ödeme alabildiler fakat umarım daha güzel bir sistem getirilir.