Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fabrikanın mal gideri fazla o malların hepsinde faiş vergiler var. Bu nedenle üretici fiyatı şişiriyor. Ayrıca kendi kullandıgım lanet bir ürün var içinde 20adet var 18tanesi vergi
hocam mal giderini zaten maliyete ekliyor fabrika ilk çağdan beri böyleydi.
arkadaş 3 liralık çikolatadan devletin 2.5tl vergi aldığını sanıyor sorun bu yoksa normalde vergi oranı %18 aynıydı gelir vergisi aynıydı %22 , stopaj aynıydı , damga vergisi muhasebe ücreti 3-5 artıyor yıl geçtikçe.
2.5tl vergi değil malın maliyetinin artmış olması .
lojistik maliyetinin artmasıyla , dükkan kirasının artmasıyla , asgari ücretin yükselmesiyle patron, işçinin günlük maaşın yemeğini masrafını hesaplayıp günde ne kadar ürün üretiyorsa bunu hesaplayıp ürünün maaliyetine ekleyecek..
he fiyatlar çokmu çok o hepimizin sıkıntısı ....