Hocam ne alaka Allah aşkına. Bizim suçumuz ne. Başkası vergi vermiyor diye vergisini düzgün veren insandan neden daha fazla vergi alınsın. Devlet bu kişileri bulup gerekli cezayı versin o zaman.
Sen insanların ödeyemeyeceği kadar vergi istersen, insanlarda vergi kaçırmak için elinden geleni yapar. Adaletli vergi sistemi yok şuan.
Önceden de yoktu. Yine faiz affı vs ile ödeme alabildiler fakat umarım daha güzel bir sistem getirilir.