Herkes Vergisini adam gibi verse Halka bu kadar vergi binmez.
Herkes doğru düzgün vergi vermediği için koparabildiği yerden?
Benzin, Maaşlar, Otomobil, Teknolojik ürünler vs. gibi yerlerden vergiler çok fazla alınıyor.
Vergi Kaçırmanın Vatan hainliğine eş değer bir cezası olup, kaçıranın anasından emdiği sütü burnundan getirdikten sonra bu vergiler düşer.. Başka türlü düşmez.
Hocam ne alaka Allah aşkına. Bizim suçumuz ne. Başkası vergi vermiyor diye vergisini düzgün veren insandan neden daha fazla vergi alınsın. Devlet bu kişileri bulup gerekli cezayı versin o zaman.
Sen insanların ödeyemeyeceği kadar vergi istersen, insanlarda vergi kaçırmak için elinden geleni yapar. Adaletli vergi sistemi yok şuan.