• 05-03-2022, 00:26:08
    #19
    3 tl ye aldığım çikolata 15 tl
  • 05-03-2022, 00:25:43
    #20
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şurda 60-70 yıl yaşayıp öleceğiz. Nereye gideceğimiz bile belli değil. Bir daha gelmekte yok kim bu kadar riski alır ahiretini yakar bilemedim. Ahirete inanmayan bile nereye gideceğini bilmiyor. Değer mi sizce
    Ülkeyi yönetenler farklı bir İslamiyete inanıyor. Dini kendilerine göre güncellemişler. Onlara göre yaptıkları tam İslamiyete uygun
  • 05-03-2022, 00:30:19
    #21
    Allah hayır etsin
  • 05-03-2022, 00:30:31
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 tl ye aldığım çikolata 15 tl
    İsmini verir misiniz 3 liradan 15 liraya çıkan? Hangi çikolataymış o biz de bilelim.
  • 05-03-2022, 00:32:27
    #23
    KOZBA.NET
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsmini verir misiniz 3 liradan 15 liraya çıkan? Hangi çikolataymış o biz de bilelim.
    Savunmaya devam yani, savun hocam karnını bunlar doyuruyor ya, sonuna kadar savun.
  • 05-03-2022, 00:32:40
    #24
    Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fabrikanın mal gideri fazla o malların hepsinde faiş vergiler var. Bu nedenle üretici fiyatı şişiriyor. Ayrıca kendi kullandıgım lanet bir ürün var içinde 20adet var 18tanesi vergi
    3 liralık bir ürünün 2.5 lirasının vergi olma ihtimali dahi yok hocam.

    Böyle bir ürünün %80'i vergidir derseniz sağlıklı bir muhalefet yapmış olmazsınız. Komik duruma düşersiniz.

    Ben de desteklemiyorum mevcut hükümeti fakat bu örnek abartı.
  • 05-03-2022, 00:34:34
    #25
    Sadece 2 kişi "3 TL'nin 2.5 TL'si vergi olmaz" demiş. Geri kalanı matematik bilmiyor herhalde.
  • 05-03-2022, 00:34:38
    #26
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savunmaya devam yani, savun hocam karnını bunlar doyuruyor ya, sonuna kadar savun.
    Sandıkta kime oy attığımı nereden biliyorsun? Hayatımda henüz mevcut hükümete oyum olmadı.

    Bu karnını bunlar doyuruyor ya iftiran da öbür dünyada karşına çıksın inşallah.
  • 05-03-2022, 00:34:43
    #27
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savunmaya devam yani, savun hocam karnını bunlar doyuruyor ya, sonuna kadar savun.
    Sakin ol abi 😊😌