Fabrikanın mal gideri fazla o malların hepsinde faiş vergiler var. Bu nedenle üretici fiyatı şişiriyor. Ayrıca kendi kullandıgım lanet bir ürün var içinde 20adet var 18tanesi vergi
3 liralık bir ürünün 2.5 lirasının vergi olma ihtimali dahi yok hocam.
Böyle bir ürünün %80'i vergidir derseniz sağlıklı bir muhalefet yapmış olmazsınız. Komik duruma düşersiniz.
Ben de desteklemiyorum mevcut hükümeti fakat bu örnek abartı.