• 05-03-2022, 00:18:46
    #10
    dev
    Kurumsal Üye
    demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye kadar gidecek usta?
    Sarayin isiklari sonene kadar.

    Aslinda sorun vergi alinmasi degil. Sorun verginin adil olarak alinmamasi ve hizmet olarak geri donmesi.
  • 05-03-2022, 00:18:56
    #11
    zamla vergiyle dönüyor malesef. şu doğal gaz petrol çıksın bakalım ekonomimize ne kadar yansıyacak.ben onu bekliyorum merakla
  • 05-03-2022, 00:21:59
    #12
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 liralık çikolatanın 2.5 lirası vergi?

    Ne vergisi o hocam açıklar mısın?
    Fabrikanın mal gideri fazla o malların hepsinde faiş vergiler var. Bu nedenle üretici fiyatı şişiriyor. Ayrıca kendi kullandıgım lanet bir ürün var içinde 20adet var 18tanesi vergi
  • 05-03-2022, 00:22:56
    #13
    Dönüyor ve keyifler yerinde böyle devam, verdiniz eveti alın size vergi. ✅
  • 05-03-2022, 00:24:14
    #14
    Şurda 60-70 yıl yaşayıp öleceğiz. Nereye gideceğimiz bile belli değil. Bir daha gelmekte yok kim bu kadar riski alır ahiretini yakar bilemedim. Ahirete inanmayan bile nereye gideceğini bilmiyor. Değer mi sizce
  • 05-03-2022, 00:22:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Keske her sene 500bin 1milyon tl vergi ödeyenlerden olsam
  • 05-03-2022, 00:25:09
    #16
    Alkewebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir taraf sarayında otururken bir taraf açlık çekiyorsa sıkıntı vardır beyler
    O zaman Sabahattin Ali- sırça köşk okuyun 15-20 dk'da biter. Ülkenin sonu öyle olacak böyle gidersen
  • 05-03-2022, 00:23:28
    #17
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamla vergiyle dönüyor malesef. şu doğal gaz petrol çıksın bakalım ekonomimize ne kadar yansıyacak.ben onu bekliyorum merakla
    Moralini bozmak istemem ama o yuzde 5 ihtimal gerçek olsa dahi bize yansimaz. Yuzde 95 ihtimal daha güçlü ve hiç bir zaman hayata geçmeyecek o proje
  • 05-03-2022, 00:23:37
    #18
    Platin üye
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 liralık çikolatanın 2.5 lirası vergi?

    Ne vergisi o hocam açıklar mısın?
    Hocam sen şakamı yapıyorsun gerçekten inandın mı ? Bu arkadaşlar böyle yalan haber yapmayı geçtim hesap yapmayıda bıraktılar. Yalanlarını süslemek için başka yalan buluyorlar ama oda matematiğe uymuyor. He canim he diyip geçicen