3 liralık çikolatanın 2.5 lirası vergi?
Ne vergisi o hocam açıklar mısın?
Fabrikanın mal gideri fazla o malların hepsinde faiş vergiler var. Bu nedenle üretici fiyatı şişiriyor. Ayrıca kendi kullandıgım lanet bir ürün var içinde 20adet var 18tanesi vergi