wm_xfreex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

FeoMartin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
120 liraya sattığım gübre 320 TL olmuş, kime satacağım ben bu malı şimdi veya bu paradan kim alırda bu gübreyi atar?
Böyle giderse kimse fındığa ve diğer ürünlere gübre atamayacak, 5 yıla fındıktan gelen para büyük oranda azalacak.
Bu örnek sadece fındık için geçerli, diğer ürünlerde de durum aynı.