• 05-03-2022, 00:36:59
    #28
    KOZBA.NET
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sandıkta kime oy attığımı nereden biliyorsun? Hayatımda henüz mevcut hükümete oyum olmadı.

    Bu karnını bunlar doyuruyor ya iftiran da öbür dünyada karşına çıksın inşallah.
    İnşallah

    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin ol abi 😊😌
    Abicim sakin olma ihtimali var mı ki?
    120 liraya sattığım gübre 320 TL olmuş, kime satacağım ben bu malı şimdi veya bu paradan kim alırda bu gübreyi atar?
    Böyle giderse kimse fındığa ve diğer ürünlere gübre atamayacak, 5 yıla fındıktan gelen para büyük oranda azalacak.
    Bu örnek sadece fındık için geçerli, diğer ürünlerde de durum aynı.
  • 05-03-2022, 00:37:38
    #29
    Üyeliği durduruldu
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen şakamı yapıyorsun gerçekten inandın mı ? Bu arkadaşlar böyle yalan haber yapmayı geçtim hesap yapmayıda bıraktılar. Yalanlarını süslemek için başka yalan buluyorlar ama oda matematiğe uymuyor. He canim he diyip geçicen
    Çay vergisi olabilir
  • 05-03-2022, 01:01:30
    #30
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah



    Abicim sakin olma ihtimali var mı ki?
    120 liraya sattığım gübre 320 TL olmuş, kime satacağım ben bu malı şimdi veya bu paradan kim alırda bu gübreyi atar?
    Böyle giderse kimse fındığa ve diğer ürünlere gübre atamayacak, 5 yıla fındıktan gelen para büyük oranda azalacak.
    Bu örnek sadece fındık için geçerli, diğer ürünlerde de durum aynı.
    Haklısın abi, şuan sadece fındık değil tek sıkıntı. Eğer Allah korusun bu savaşın ucu bize dokunursa ben ondan korkuyorum. Felâket olur...
  • 05-03-2022, 01:06:50
    #31
    Müstahak.
  • 05-03-2022, 01:14:05
    #32
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 liralık çikolatanın 2.5 lirası vergi?

    Ne vergisi o hocam açıklar mısın?
    Sallama vergisi, salliyor arkadas
  • 05-03-2022, 01:26:13
    #33
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsmini verir misiniz 3 liradan 15 liraya çıkan? Hangi çikolataymış o biz de bilelim.
    Siz bu bakış açınızla devam edin. Birde çikolata ismi istiyorsunuz şaka gibi. Sizde 50 liralık alanlar dan mısınız? 50 liralık almaya devam edin.
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savunmaya devam yani, savun hocam karnını bunlar doyuruyor ya, sonuna kadar savun.
    Boşverin Doymak var, beslenmek var. Arkadaş benden çikolata ismi istiyor şaka gibi
  • 05-03-2022, 01:56:15
    #34
    Ulan paypali harcadilar orda anlayan anladı zaten ah gençliğim ah
  • 05-03-2022, 02:20:11
    #35
    Koskoca ülke zamanında böyle olmasını istediyse ( Çoğunluk olarak bir bildikleri vardır diyorum ) Hem fenamı Devlete daha fazla para girecek daha fazla hizmet gelicek asfalt köprü beton, beton, yine beton digeri betonu beğenmicek tekrar beton
  • 05-03-2022, 02:22:18
    #36
    Devlet diyor ki;
    meyve suyu içmek özel tüketime girer. Daha fazla vergi ödeyeceksin.

    Alıntı
    Yeni Özel Tüketim Vergisi (ÖTV) düzenlemesi Meclis tarafından kabul edildi. Lüks ürünlerle anılan ÖTV 2018 yılı itibariyle bazı içecekleri de kapsayacak ve bu ürünlerden yüzde 10 ÖTV alınacak. Böylece meyve suyu (nektar), limonata, mineral ve gazlı su ile sade gazoz da ÖTV kapsamına alınmış oldu