wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sandıkta kime oy attığımı nereden biliyorsun? Hayatımda henüz mevcut hükümete oyum olmadı.

Bu karnını bunlar doyuruyor ya iftiran da öbür dünyada karşına çıksın inşallah.
İnşallah

FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakin ol abi 😊😌
Abicim sakin olma ihtimali var mı ki?
120 liraya sattığım gübre 320 TL olmuş, kime satacağım ben bu malı şimdi veya bu paradan kim alırda bu gübreyi atar?
Böyle giderse kimse fındığa ve diğer ürünlere gübre atamayacak, 5 yıla fındıktan gelen para büyük oranda azalacak.
Bu örnek sadece fındık için geçerli, diğer ürünlerde de durum aynı.