İsmini verir misiniz 3 liradan 15 liraya çıkan? Hangi çikolataymış o biz de bilelim.
Siz bu bakış açınızla devam edin. Birde çikolata ismi istiyorsunuz şaka gibi. Sizde 50 liralık alanlar dan mısınız? 50 liralık almaya devam edin.
Savunmaya devam yani, savun hocam karnını bunlar doyuruyor ya, sonuna kadar savun.
Boşverin Doymak var, beslenmek var. Arkadaş benden çikolata ismi istiyor şaka gibi