wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsmini verir misiniz 3 liradan 15 liraya çıkan? Hangi çikolataymış o biz de bilelim.
Siz bu bakış açınızla devam edin. Birde çikolata ismi istiyorsunuz şaka gibi. Sizde 50 liralık alanlar dan mısınız? 50 liralık almaya devam edin.
KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savunmaya devam yani, savun hocam karnını bunlar doyuruyor ya, sonuna kadar savun.
Boşverin Doymak var, beslenmek var. Arkadaş benden çikolata ismi istiyor şaka gibi