İnşallah
Abicim sakin olma ihtimali var mı ki?
120 liraya sattığım gübre 320 TL olmuş, kime satacağım ben bu malı şimdi veya bu paradan kim alırda bu gübreyi atar?
Böyle giderse kimse fındığa ve diğer ürünlere gübre atamayacak, 5 yıla fındıktan gelen para büyük oranda azalacak.
Bu örnek sadece fındık için geçerli, diğer ürünlerde de durum aynı.
Haklısın abi, şuan sadece fındık değil tek sıkıntı. Eğer Allah korusun bu savaşın ucu bize dokunursa ben ondan korkuyorum. Felâket olur...