wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 liralık çikolatanın 2.5 lirası vergi?

Ne vergisi o hocam açıklar mısın?
Hocam sen şakamı yapıyorsun gerçekten inandın mı ? Bu arkadaşlar böyle yalan haber yapmayı geçtim hesap yapmayıda bıraktılar. Yalanlarını süslemek için başka yalan buluyorlar ama oda matematiğe uymuyor. He canim he diyip geçicen