wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsmini verir misiniz 3 liradan 15 liraya çıkan? Hangi çikolataymış o biz de bilelim.
Savunmaya devam yani, savun hocam karnını bunlar doyuruyor ya, sonuna kadar savun.