Savunmaya devam yani, savun hocam karnını bunlar doyuruyor ya, sonuna kadar savun.
Sandıkta kime oy attığımı nereden biliyorsun? Hayatımda henüz mevcut hükümete oyum olmadı.
Bu karnını bunlar doyuruyor ya iftiran da öbür dünyada karşına çıksın inşallah.