merhaba,
işyerinde savunma isteniyor bir konu üzerine. yanlış olduğunu düşündükleri bir durum var yöneticilerin.
Sorum şu savunma yapıp göndereceğim. Peki bu ihtar mı sayılıyor? Islak imzalı iletmemi istediler.
not: Bu durum çok canımı sıkıyor gerçekten bi baskı içindeyim, tavırları da değişti. Umarım hakkımı alarak çıkarım.
işyerinde savunma ve ihtar hk.
18
●540
- 02-03-2022, 17:37:03Bugüne kadar çok savunma verdim hiç birinde iş çıkışımı vermediler merakımdan soruyorum iş çıkışı vereceklerini nereden anladınıznurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2022, 17:38:36Mal mülke zarar gibi bir durum değil hocam. Yaptığım işlem hatalıda değil. Müşteri çok beklemiş sadece konu bu diyebilrim. Benim anlamaya calıstıgım nokta savunma vereceğim, haklılık haksızlık durumuna kim karar veriyor? Ya da ihtar mıdır bu onu anlamadım.nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2022, 17:41:02detay veremedim cok ama müşteri ile görüşmede çok beklemiş ve bu durumdan şikayetci olmus. işleminide yapmıştım ayrıca. Peki ihtar illa ki noterden mi oluyor?Kaymoneth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2022, 17:42:43Savunmayı şu şekilde düşünün. Normalde işveren veya yönetici sözlü olarak sana olayı sorar ve sende anlatırsın. Şu anki durumda bu soruyu ve cevabı yazılı olarak istemişler.akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2022, 17:44:11Her savunma istenince illa işten çıkarma olacak diye bir şey yok .Ayrıca müşteri iş akışı gereği firmanın hizmet kapasitesinden dolayı ile beklediyse, siz özel olarak gıcıklık yapıp bekletmediyseniz, atılsanız bile dava açar kıdem tazminatı ve ihbar ücretini faizi ile birlikte çatır çatır alırsınız. Hiç moralinizi bozmayın.akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArtStoreUqur bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.