• 02-03-2022, 17:33:36
    #1
    merhaba,

    işyerinde savunma isteniyor bir konu üzerine. yanlış olduğunu düşündükleri bir durum var yöneticilerin.

    Sorum şu savunma yapıp göndereceğim. Peki bu ihtar mı sayılıyor? Islak imzalı iletmemi istediler.

    not: Bu durum çok canımı sıkıyor gerçekten bi baskı içindeyim, tavırları da değişti. Umarım hakkımı alarak çıkarım.
  • 02-03-2022, 17:35:05
    #2
    işten çıkışınızı verecekler.
    Eğer savunmalık bir durumunuz varsa istifa etmenizi tavsiye ederim. Sonuçta sgk sicilinizde atıldı olarak gözükecektir.
    Eğer şirkete zarara uğrattıysanız maddi ve manevi olarak tazminat dava açmalarına sahipler
  • 02-03-2022, 17:36:55
    #3
    Kesinlikle Nurettin hocam haklı.
    • akafo
    akafo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-03-2022, 17:37:03
    #4
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işten çıkışınızı verecekler.
    Eğer savunmalık bir durumunuz varsa istifa etmenizi tavsiye ederim. Sonuçta sgk sicilinizde atıldı olarak gözükecektir.
    Eğer şirkete zarara uğrattıysanız maddi ve manevi olarak tazminat dava açmalarına sahipler
    Bugüne kadar çok savunma verdim hiç birinde iş çıkışımı vermediler merakımdan soruyorum iş çıkışı vereceklerini nereden anladınız
  • 02-03-2022, 17:38:36
    #5
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işten çıkışınızı verecekler.
    Eğer savunmalık bir durumunuz varsa istifa etmenizi tavsiye ederim. Sonuçta sgk sicilinizde atıldı olarak gözükecektir.
    Eğer şirkete zarara uğrattıysanız maddi ve manevi olarak tazminat dava açmalarına sahipler
    Mal mülke zarar gibi bir durum değil hocam. Yaptığım işlem hatalıda değil. Müşteri çok beklemiş sadece konu bu diyebilrim. Benim anlamaya calıstıgım nokta savunma vereceğim, haklılık haksızlık durumuna kim karar veriyor? Ya da ihtar mıdır bu onu anlamadım.
  • 02-03-2022, 17:38:51
    #6
    Gold üye
    Savunma istenen konu hakkında bilgi sahibi olmadan çok doğru yorumlarda bulunulamaz. işten çıkarmaya sebep olabilecek bir durumda süreci tamamlamak içinde olabilir, uyarı verilmek içinde veya bambaşka bir konu mevcuttur.
  • 02-03-2022, 17:41:02
    #7
    Kaymoneth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savunma istenen konu hakkında bilgi sahibi olmadan çok doğru yorumlarda bulunulamaz. işten çıkarmaya sebep olabilecek bir durumda süreci tamamlamak içinde olabilir, uyarı verilmek içinde veya bambaşka bir konu mevcuttur.
    detay veremedim cok ama müşteri ile görüşmede çok beklemiş ve bu durumdan şikayetci olmus. işleminide yapmıştım ayrıca. Peki ihtar illa ki noterden mi oluyor?
  • 02-03-2022, 17:42:43
    #8
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mal mülke zarar gibi bir durum değil hocam. Yaptığım işlem hatalıda değil. Müşteri çok beklemiş sadece konu bu diyebilrim. Benim anlamaya calıstıgım nokta savunma vereceğim, haklılık haksızlık durumuna kim karar veriyor? Ya da ihtar mıdır bu onu anlamadım.
    Savunmayı şu şekilde düşünün. Normalde işveren veya yönetici sözlü olarak sana olayı sorar ve sende anlatırsın. Şu anki durumda bu soruyu ve cevabı yazılı olarak istemişler.
  • 02-03-2022, 17:44:11
    #9
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mal mülke zarar gibi bir durum değil hocam. Yaptığım işlem hatalıda değil. Müşteri çok beklemiş sadece konu bu diyebilrim. Benim anlamaya calıstıgım nokta savunma vereceğim, haklılık haksızlık durumuna kim karar veriyor? Ya da ihtar mıdır bu onu anlamadım.
    Her savunma istenince illa işten çıkarma olacak diye bir şey yok .Ayrıca müşteri iş akışı gereği firmanın hizmet kapasitesinden dolayı ile beklediyse, siz özel olarak gıcıklık yapıp bekletmediyseniz, atılsanız bile dava açar kıdem tazminatı ve ihbar ücretini faizi ile birlikte çatır çatır alırsınız. Hiç moralinizi bozmayın.
    • ArtStoreUqur
    ArtStoreUqur bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.