işten çıkışınızı verecekler.
Eğer savunmalık bir durumunuz varsa istifa etmenizi tavsiye ederim. Sonuçta sgk sicilinizde atıldı olarak gözükecektir.
Eğer şirkete zarara uğrattıysanız maddi ve manevi olarak tazminat dava açmalarına sahipler
Mal mülke zarar gibi bir durum değil hocam. Yaptığım işlem hatalıda değil. Müşteri çok beklemiş sadece konu bu diyebilrim. Benim anlamaya calıstıgım nokta savunma vereceğim, haklılık haksızlık durumuna kim karar veriyor? Ya da ihtar mıdır bu onu anlamadım.