Mal mülke zarar gibi bir durum değil hocam. Yaptığım işlem hatalıda değil. Müşteri çok beklemiş sadece konu bu diyebilrim. Benim anlamaya calıstıgım nokta savunma vereceğim, haklılık haksızlık durumuna kim karar veriyor? Ya da ihtar mıdır bu onu anlamadım.
Savunmayı şu şekilde düşünün. Normalde işveren veya yönetici sözlü olarak sana olayı sorar ve sende anlatırsın. Şu anki durumda bu soruyu ve cevabı yazılı olarak istemişler.