nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işten çıkışınızı verecekler.
Eğer savunmalık bir durumunuz varsa istifa etmenizi tavsiye ederim. Sonuçta sgk sicilinizde atıldı olarak gözükecektir.
Eğer şirkete zarara uğrattıysanız maddi ve manevi olarak tazminat dava açmalarına sahipler
Bugüne kadar çok savunma verdim hiç birinde iş çıkışımı vermediler merakımdan soruyorum iş çıkışı vereceklerini nereden anladınız