merhaba,
işyerinde savunma isteniyor bir konu üzerine. yanlış olduğunu düşündükleri bir durum var yöneticilerin.
Sorum şu savunma yapıp göndereceğim. Peki bu ihtar mı sayılıyor? Islak imzalı iletmemi istediler.
not: Bu durum çok canımı sıkıyor gerçekten bi baskı içindeyim, tavırları da değişti. Umarım hakkımı alarak çıkarım.