akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mal mülke zarar gibi bir durum değil hocam. Yaptığım işlem hatalıda değil. Müşteri çok beklemiş sadece konu bu diyebilrim. Benim anlamaya calıstıgım nokta savunma vereceğim, haklılık haksızlık durumuna kim karar veriyor? Ya da ihtar mıdır bu onu anlamadım.
Her savunma istenince illa işten çıkarma olacak diye bir şey yok .Ayrıca müşteri iş akışı gereği firmanın hizmet kapasitesinden dolayı ile beklediyse, siz özel olarak gıcıklık yapıp bekletmediyseniz, atılsanız bile dava açar kıdem tazminatı ve ihbar ücretini faizi ile birlikte çatır çatır alırsınız. Hiç moralinizi bozmayın.