• 18-02-2022, 14:36:28
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kara_Kuzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam adalet yok gercekten biri beni dolandırdı karakola gittim polis numarasını istedi adamın verdim adamı karakola çagırdılar adamı koltuga oturdular beni ayakta beklettiler adama çay ısmarladılar adama polislerin yanında dol.andırıcı dedim polis beni köşeye cekti sesini cıkarırsan nezarete atarım dedi ve adam elini kolunu sallayarak cıktı hiç bir işlem yapmadılar.
    inanırım hocam maalesef. daha öncede yaşadım ama şansımı denemek istedim işte. biz olsak ama farklı işlerdi. adam öldürüp çıkan var bunlar bişey değil. canımdan çok sevdiğim ülkeden soğuttular.
  • 18-02-2022, 14:39:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inanırım hocam maalesef. daha öncede yaşadım ama şansımı denemek istedim işte. biz olsak ama farklı işlerdi. adam öldürüp çıkan var bunlar bişey değil. canımdan çok sevdiğim ülkeden soğuttular.
    Ülkemizin bi suçu yok hocam sistemimiz çöp ne yazıkki, olsun yinede seviyoruz ülkemizi , herşey düzelecek İnşallah
  • 18-02-2022, 14:40:03
    #12
    Serbest olmasa r10 da birilerinin üyelik adlarını kullanarak, sabah akşam 500-1000 lira koparmak için kırk takla atarlar mı hiç ? ADALET bu ülke de biteli 20 yıl oldu.

    Az kaldı kurtulmama gün sayıyorum.
    • Winman
    Winman bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2022, 14:40:27
    #13
    Hocam 15 gün içinde itiraz hakkı veriyorlar. Bildirinin size geldiği zamanı da belirtin ve 15 gün içinde itiraz ediyorum deyin. Bunu yapmalarındaki sebep daha büyük suçları ilk sıraya almaları olabilir. Cinayet, tecavüz gibi suçların dışındaki daha küçük suçlar için uğraştırıyorlar.
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görüştüğüm numarayı aradım adam olayla alakasız gibi konuşuyor. yaşı büyük birisi gibi. tebligatta bir isim daha şüpheli olarak var aynı şehir ama farklı ilçesi. ama adama aynı wpden görüştüğüm numaradan ulaştım. suçlu hangisi olabilir insan ikilemde kalıyor. ya ikisine de uğrayıp çevredekilere soracağım bu işle uğraşan hangisi diye.
    Umsrım hakkınızı alırsınız hocam. 🙂👍
  • 18-02-2022, 14:43:02
    #14
    Kara_Kuzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam adalet yok gercekten biri beni dolandırdı karakola gittim polis numarasını istedi adamın verdim adamı karakola çagırdılar adamı koltuga oturdular beni ayakta beklettiler adama çay ısmarladılar adama polislerin yanında dol.andırıcı dedim polis beni köşeye cekti sesini cıkarırsan nezarete atarım dedi ve adam elini kolunu sallayarak cıktı hiç bir işlem yapmadılar.
    öyle şey mi olur ya konuştu diye birini nezarete niye atsın polis
  • 18-02-2022, 14:59:52
    #15
    Yaşadığımız ülke belli hocam sistem bu kadar ilerliyor. Tek çare dolandırılmamaya çalışmak başka bir çözümü yok ne yazık ki.
  • 18-02-2022, 15:18:22
    #16
    umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 15 gün içinde itiraz hakkı veriyorlar. Bildirinin size geldiği zamanı da belirtin ve 15 gün içinde itiraz ediyorum deyin. Bunu yapmalarındaki sebep daha büyük suçları ilk sıraya almaları olabilir. Cinayet, tecavüz gibi suçların dışındaki daha küçük suçlar için uğraştırıyorlar.
    görüştüğüm numarayı aradım adam olayla alakasız gibi konuşuyor. yaşı büyük birisi gibi. tebligatta bir isim daha şüpheli olarak var aynı şehir ama farklı ilçesi. ama adama aynı wpden görüştüğüm numaradan ulaştım. suçlu hangisi olabilir insan ikilemde kalıyor. ya ikisine de uğrayıp çevredekilere soracağım bu işle uğraşan hangisi diye.
  • 18-02-2022, 15:19:04
    #17
    Oooonlar seni kopardi sikayet ettigin de onu koparmanin peşinde adalet yok bu ülkede
  • 18-02-2022, 15:30:04
    #18
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret yaptığım birini savcılığa vermiştim. bugün kağıt geldi kovuşturmaya yer yoktur diye. şaka gibi gerçekten. Ürün için 525 tl ödeme yapmıştım sonra üründe sorun oldu iade alacağını söyledi geri gönderdim ama ücreti ödemedi. ben de dekont, yazışmalar vs ne varsa savcılığa gidip dilekçe verdim. abi şikayetçi olalım olmasına da hiç bir şey çıkmıyor ki. dlandırıcılık resmen serbest olmuş adam niye devamını getirmesin korkmuyor ki. 15 gün içerisinde itiraz hakkım var ama yine bişey çıkar mı bilmiyorum. masraflarda size yıkılacak diye yazmışlar. ne diyim abi ne hakkını arayabiliyorsun ne de bişey yapabiliyorsun. malda adamda kalıyor parada. adresini göndermişler tebligatla birlikte illa gidip bişey mi yapayım? bu kararları veren savcılar ne işe yarar? ne mezunu bunlar.
    Hocam çok gemiş olsun. Hepimizin başına bu tarz olaylar geliyor.
    Şu bir gerçek hukuk - adalet bu ülkede maalesef yok. Devlet istese bir kanunla bunu çözer ama istemiyor. Asıl sorun bu.
    İslam hukukun da hırsızlık yapanın kolu kesilirdi. Şimdi ise toplumun en kıymetli bireyi gibi davranıyorlar.

    Bu durumda insanlar kendi adaletini uygulamaya çalışınca da haklı iken haksız duruma düşüyor.

    İnşallah bizim ülkemize de adalet gelir...