Kara_Kuzular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam adalet yok gercekten biri beni dolandırdı karakola gittim polis numarasını istedi adamın verdim adamı karakola çagırdılar adamı koltuga oturdular beni ayakta beklettiler adama çay ısmarladılar adama polislerin yanında dol.andırıcı dedim polis beni köşeye cekti sesini cıkarırsan nezarete atarım dedi ve adam elini kolunu sallayarak cıktı hiç bir işlem yapmadılar.
inanırım hocam maalesef. daha öncede yaşadım ama şansımı denemek istedim işte. biz olsak ama farklı işlerdi. adam öldürüp çıkan var bunlar bişey değil. canımdan çok sevdiğim ülkeden soğuttular.