Serbest olmasa r10 da birilerinin üyelik adlarını kullanarak, sabah akşam 500-1000 lira koparmak için kırk takla atarlar mı hiç ? ADALET bu ülke de biteli 20 yıl oldu.

Az kaldı kurtulmama gün sayıyorum.