Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inanırım hocam maalesef. daha öncede yaşadım ama şansımı denemek istedim işte. biz olsak ama farklı işlerdi. adam öldürüp çıkan var bunlar bişey değil. canımdan çok sevdiğim ülkeden soğuttular.
Ülkemizin bi suçu yok hocam sistemimiz çöp ne yazıkki, olsun yinede seviyoruz ülkemizi , herşey düzelecek İnşallah