Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret yaptığım birini savcılığa vermiştim. bugün kağıt geldi kovuşturmaya yer yoktur diye. şaka gibi gerçekten. Ürün için 525 tl ödeme yapmıştım sonra üründe sorun oldu iade alacağını söyledi geri gönderdim ama ücreti ödemedi. ben de dekont, yazışmalar vs ne varsa savcılığa gidip dilekçe verdim. abi şikayetçi olalım olmasına da hiç bir şey çıkmıyor ki. dlandırıcılık resmen serbest olmuş adam niye devamını getirmesin korkmuyor ki. 15 gün içerisinde itiraz hakkım var ama yine bişey çıkar mı bilmiyorum. masraflarda size yıkılacak diye yazmışlar. ne diyim abi ne hakkını arayabiliyorsun ne de bişey yapabiliyorsun. malda adamda kalıyor parada. adresini göndermişler tebligatla birlikte illa gidip bişey mi yapayım? bu kararları veren savcılar ne işe yarar? ne mezunu bunlar.
Hocam çok gemiş olsun. Hepimizin başına bu tarz olaylar geliyor.
Şu bir gerçek hukuk - adalet bu ülkede maalesef yok. Devlet istese bir kanunla bunu çözer ama istemiyor. Asıl sorun bu.
İslam hukukun da hırsızlık yapanın kolu kesilirdi. Şimdi ise toplumun en kıymetli bireyi gibi davranıyorlar.

Bu durumda insanlar kendi adaletini uygulamaya çalışınca da haklı iken haksız duruma düşüyor.

İnşallah bizim ülkemize de adalet gelir...