20 dakika gerçek olmayan biriyle gerçek hayatta olduğu gibi dolaşmışım yani ama kendimi biliyor ve hatırlıyordum.
Paranormal Olaylar Yaşayanlar Konuya
74
●2.367
- 17-01-2022, 01:01:54Askerde gece nöbette (ormanlık devriye nöbeti) diğer arkadaşla ters taeaflara doğru ayrıldık. İkimiz de uç noktalara gidip sonra geriye dönüp ortada buluşuyorduk. Gece daha iyi görebilmek için fener kullanmıyorduk. Kıbrısta gece hava açık oluyor ay ışığından faydalanıyorduk. Neyse işte dağıldık, ben ilerliyorum biraz gittim çalılıkların arasından kahkaha sesi gelmişti. Ben bizim devriye onbaşının ya da nöbetçileri kontrol eden AMM'nin gelip trollediğini düşünmüştüm pek ciddiye almadım. Çünkü ara sıra gelip askerlerin ne yaptıklarına bakıyorlardı, bazen içlerinde komutanlarda oluyordu. Telefonla mı oynuyor sigara mı içiyor oturuyor mu vb. kontrol ederlerdi. Yine aynı olay olduğunu düşündüm. Oradan biraz daha ilerledim bu sefer ses gelen yerden kahkaha sesleri artmaya başladı. Yani dikkatimi direkt oraya çekmişlerdi artık o neyse. Bende kendimi rahatlatmak için dur kimdir o çektim. Parola işaret, askerliğini yapmış herkes ne dediğimi anlamıştır zaten. Parolayı seslendim, işaret gelmedi. Bir kez daha seslendim yine gelmedi. Neyse zaten üçüncü de hep işaret geliyor diyerekten son kez parolayı seslendim. Yine işaret söylenmedi ama birkaç saniye sonra kahkaha sesleri uzaklaşarak gelmemeye başladı. Biraz tedirginlikle beraber çalılığa doğru hareket ettim. Tam içine bakacakken devriye attığım diğer arkadaş geldi. Dur nabıyosun dedi sert bir şekilde. Onun oraya gelmesi mümkün değildi çünkü sadece ortada ortak bir noktada buluşma yerimiz vardı. Benden daha hızlı diğer noktaya gidip sonra benim yanıma geldiğini çözemedim. Bildiğiniz 404 not found verdim o an. Çalılıktan ses geldi ona bakacağım dedim, bakma hadi bir tur daha atalım nöbet saati bitecek dedi. Bende fazla uğraşmak istemeyip tamam dedim. Neyse işte 5 dakika beraber yürüdük ama bu iki kelime bile etmedi ara sıra esniyordu o kadar. Orta noktaya geldiğimizde saat kaç bakar mısın diye sordum. Saat 4:40 birazdan diğer nöbetçiler gelir zaten benimde uykum gelmeye başladı yoruldum dedi. O an tüylerim diken diken olmuştu çünkü ben bilerek o soruyu sordum. Nöbet başlangıcında ikimizde de saat yoktu yani bilemezdik tam olarak saati. Kalbim böyle küt küt atıyor hafifte afedersiniz küçük tuvaletim vardı. Uzaklaşmak için güzel bir bahaneydi çünkü ortada giden ters şeyler vardı. 3 düdük çalmayı bile düşündüm ama cesaret edemedim. Kral ben bi küçük yapayım geleyim idare et dedim. Tamam bekliyorum dedi, az ileriye gittim işimi görüyorum. Karşıdan devriye attığım arkadaş geldi. Kardeşim sen 20 dakikadır neredesin ortaya gelmedin seni arıyordum dedi çocuğu görünce fenalaştım çünkü sonradan gelen gerçek kişiydi. Diğer arkada olan ona benzer biriydi işte kimdi bilmiyorum. Buna olaydan bahsettim hemen o varlıktan ayrıldığım noktaya geldik. Çalılıkların arasına siyah kedi girip kayboldu. Birkaç gün bu olayın etkisinde kalmıştım. Kendime ormanlık devriye nöbeti yazdırmadım kulübede sabit nöbet tutmaya başlamıştım. Benim başıma gelen olayda bu
20 dakika gerçek olmayan biriyle gerçek hayatta olduğu gibi dolaşmışım yani ama kendimi biliyor ve hatırlıyordum.
- 17-01-2022, 01:05:45Dün gece DUNE filmini yatakta tabletten izledim uyuyakaldım, gece abuk subuk kabuslar rüyalar gördüm.McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beynini neyle beslersen onu alırsın.
Kafayı cinle şeytanla bozarsan evde rüzgardan çarpan kapıları cinler şeytanlar çarpıyor diye düşünürsün.
Beyninizi özgür bıraktığınızda hayatın çok daha güzel olduğunu göreceksiniz.
Yani artık beynin bir takım enerji ürettiği kesinleşti. Kafatasına yerleştirilen cihazlarla protezler sadece düşünceyle kontrol ediliyor artık.
Yani aynı şekilde bazı beyinler belki enerji dalgalarından etkilenebilir. Bilimsel olarak olaya yaklaşırsak evet bu dalgalar da anksiyete bozukluğu veya birtakım psikolojik rahatsızlıklar yapabilir.
Nasıl ki gözle göremediğimiz virüs bizi hasta edip yoğun bakıma düşürüyorsa, bazı virüsler de halüsünasyon gösterebilir. - 17-01-2022, 01:46:42Bir olayda ben anlatıyım o zaman , 7-8 yaşlarındayken ailemle beraber uyurdum hep, benim burnumda damar çatlak olduğu için ansızın kanamalar olurdu . Kısaca evi tarif etmem gerekirse evimizde uzun bir koridor bulunmakta koridorun başladığı yerin sağ tarafında mutfak sol tarafında salon var , koridorun sonunda ise 2 tane yatak odası var birinde annem yatıyor diğerinde ablam , daha iyi anlamamız için ;

1 - Mutfak , 2 - Salon , 3 - Annemin yatak odası , 4 - Ablamın yatak odası .
O gecede ablamla beraber yatıyorum , Çin malı uyduruk tabletle oyun oynuyordum, ablam uyumuştu ben tablette vakit geçiriyordum. Odaya biri girdi girdiğini fark ettim ama kafamı kaldırıp bakmadım oyun oynamaya devam ettim annem olduğunu düşündüm , kafamı kaldırmamla odadan çıkması bir oldu , sanki beyaz bir gelinlik giyiyordu , 3 harfli mi değil mi onu bilemem ama daha çok melek gibiydi. Tableti bıraktım odadan adımımı attım , mutfağın ışığı açıktı su istemek için anneme seslendim Anne diye seslendim annem yatak odasından Efendim Oğlum dedi yatak odasına kafamı çevirdim sonra mutfağa çevirdim mutfağın ışığı sönmüştü annemin yanına gittim yattım , o gece anneme anlattım ama ciddiye almadı zaten kim 7-8 yaşında ki çocuğu ciddiye alır ki . Resmen beni ablamın yanından alıp annemin yanına yatırdı. Yüzünü hiç görmedim ama odadan çıkarken üstünde beyaz gelinlik gibi bir şey olduğunu gördüm kendi gözlerimle gördüm , şuan bile anlatırken gözümün önünde canlanır. 7-8 yaşındayken evde adam akıllı televizyon yoktu ne görüpte neyden etkilenicem ki. - 17-01-2022, 02:25:05Hocam okurken tüylerim diken diken oldu , çok ürpertici bir olay geçmiş olsun ben etkisinden çıkamazdım gördüğüm her insanı acaba gerçek mi değil mi diye sorgulamaya başlardım.berkozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2022, 03:09:49Korku insana neler yapıyor... Bunların hepsi korkudan arkadaşlar. Önce bilerek uydurur insan, sonra uydurduğuna kendisi inanır, herkese de gerçek gibi anlatır... Karanlıkta çok korkup da bişeyler gördüğünü düşünmeye başlarsan bir süre sonra ciddi ciddi bir şeyler görmeye (gördüğünü sanmaya) başlarsın...
- 17-01-2022, 03:12:26Ben sizin aksinize düşüncenize saygı duyuyorum , böyle düşünüyor olabilirsiniz. İnanın böyle bir olay yaşamanızı hiç istememkarikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2022, 04:09:00Böyle yazarak daha çok meraklandırdınız hocam 😅gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

