Bir olayda ben anlatıyım o zaman , 7-8 yaşlarındayken ailemle beraber uyurdum hep, benim burnumda damar çatlak olduğu için ansızın kanamalar olurdu . Kısaca evi tarif etmem gerekirse evimizde uzun bir koridor bulunmakta koridorun başladığı yerin sağ tarafında mutfak sol tarafında salon var , koridorun sonunda ise 2 tane yatak odası var birinde annem yatıyor diğerinde ablam , daha iyi anlamamız için ;


1 - Mutfak , 2 - Salon , 3 - Annemin yatak odası , 4 - Ablamın yatak odası .
O gecede ablamla beraber yatıyorum , Çin malı uyduruk tabletle oyun oynuyordum, ablam uyumuştu ben tablette vakit geçiriyordum. Odaya biri girdi girdiğini fark ettim ama kafamı kaldırıp bakmadım oyun oynamaya devam ettim annem olduğunu düşündüm , kafamı kaldırmamla odadan çıkması bir oldu , sanki beyaz bir gelinlik giyiyordu , 3 harfli mi değil mi onu bilemem ama daha çok melek gibiydi. Tableti bıraktım odadan adımımı attım , mutfağın ışığı açıktı su istemek için anneme seslendim “Anne” diye seslendim annem yatak odasından “Efendim Oğlum” dedi yatak odasına kafamı çevirdim sonra mutfağa çevirdim mutfağın ışığı sönmüştü annemin yanına gittim yattım , o gece anneme anlattım ama ciddiye almadı zaten kim 7-8 yaşında ki çocuğu ciddiye alır ki . Resmen beni ablamın yanından alıp annemin yanına yatırdı. Yüzünü hiç görmedim ama odadan çıkarken üstünde beyaz gelinlik gibi bir şey olduğunu gördüm kendi gözlerimle gördüm , şuan bile anlatırken gözümün önünde canlanır. 7-8 yaşındayken evde adam akıllı televizyon yoktu ne görüpte neyden etkilenicem ki.