Ben gördüğüm bir şeyi en son sene 2008'de aynı evde beraber kalan 2 ünv. kıza anlatmıştım. Kızlar evet gitmekten vazgeçip sanırım 10-12 gün bende kalmışlardı

Bu nedenle pas hakkımı kullanıyorum