• 15-01-2022, 16:06:48
    #37
    ElmasMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şeklini şemalini kim nerde anlatmış
    Kimsenin bir şey gördüğü bir şey anlattığı da yok aslında. Karartı sadece
    Kıllı, siyah, kırmızı gözlü, boynuzlu...

    Bize anlatılan hikayelerde ki tasvirler. Alıp yerleştiriyoruz oluyor sana cin, peri.
    Aynı şeyleri yurtdışında şeytan, Gulyabani olarak görüyorlar, yaşıyorlar.
    İnsan açıklayamadığı bir durumla karşılaşınca hemen bu hikayelere sarılıp anlamlandırmaya çalışır.

    Cinler hakkında İslam yeterli bilgi vermiyor. Ne tarz varlıklar olduğu, ne yaptıkları, amaçları....
    Hatta Kur'an bu varlıklar ile iletişimin olmadığını çok çok nadir durumlarda 1 veya 2 taneydi galiba tek taraflı bir iletişim olduğu bununda yanlızca peygamber'e özel olduğu bildiriliyor.

    Buna rağmen kitabını dahi bilmeyen bizler, bunun yerine hikayelere sarılıyoruz.

    İslam'dan yüzlerce yıl sonra ortaya çıkan, şundan rivayet edilmiş, bu böyle demiş... Diye dine sokulan o kadar çok şey var ki
    Cinleri mosat kullanıyor diyenler var mesela. Madem mosat kullanıyor biz müslümanlar neden kullanmıyoruz?
    Hocaların cinleri varmış ama ne hikmetse hepsi bizi soymaya çalışıyor. Cinci hocaların %99 u paracıdır.
    Bizim arkadaşın abisinde rahatsızlık var, uzaylılarla konuştuğunu sanıyor. Yanına git devamlı kendi kendine bir şeyler geveliyor.
    Kimseyle muhattab olmaz öyle oturur ve konuşur hep. İnsanlar buna cin çarptı vs. diyor.
    Mesela John Ness var, AKıl Oyunları filmi çekildi. Olmayan kişileri görüyor ve hatta onlarla arkadaş oluyor.
    Bir evde 2 sene beraber yaşıyor ev arkadaşıyla aama öyle biri yok. Biz buna cin deriz ama tıpta ismi paranoid şizofrenidir.
    O kadar çok rahatsızlık var ki mesela kendi ayaklarını kesmek isteyen ya da kollarını kesmek isteyen insanlar var.
    Bu ayak bana ait değil kesmem lazım diyor. Kestiğinde üzerinden büyük bir yük kalkıyor. Yani kestirenler olmuş mesela ya da kendisi bıcakla kesmeye calısıyor vs.
    Her şeye cin demek mantıksız. Uykuda karabasan dediğimiz olayda uyku apnesi deniyor.
    Cinlerin varlığını inkar etmiyorum ama insanlar üzerinde de çok fazla hüküm süreceklerini sanmam, Allah izin vermez gibime geliyor.

    Ben mesela 6. sınıf ile 9. sınıf arası tam 3 sene boyunca geceleri cinli rüyalar gördüm. 1 gecede en az 20-30 kabus görüyordum.
    Artık o kadar bıkmıştım ki uyumak bile istemiyordum. Ama sonra kendi kendine düzeldim.
    5 sene önce de devamlı karabasan denen şey geliyordu. Uyku apnesi de olabilir Her ay 2 kere kesin oluyordu.
    Şu an yılda 1 defa oluyor belki. Sanırım insanın psikolojisiyle alakalı bunlar.
    Yani çok fazla düşünürsen ya da moralin bozuk olursa, psikolojin sorunluysa bu tür şeyler daha çok oluyor.
  • 15-01-2022, 16:35:20
    #38
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam inanın çoğu kişi korku hikayeleri dinlemekten keyif alır , bana göre müzik dinleme ihtiyacı gibi bir şey
    bende sizin gibiyim hocam baya ilgimi çekiyor serdar yayında var bö proğramı ayda 1 kez yapıyor radyo'da yt kanalında kayıtları var inceleyin keyif alırsınız
  • 15-01-2022, 16:42:27
    #39
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cinleri mosat kullanıyor diyenler var mesela. Madem mosat kullanıyor biz müslümanlar neden kullanmıyoruz?
    Hocaların cinleri varmış ama ne hikmetse hepsi bizi soymaya çalışıyor. Cinci hocaların %99 u paracıdır.
    Bizim arkadaşın abisinde rahatsızlık var, uzaylılarla konuştuğunu sanıyor. Yanına git devamlı kendi kendine bir şeyler geveliyor.
    Kimseyle muhattab olmaz öyle oturur ve konuşur hep. İnsanlar buna cin çarptı vs. diyor.
    Mesela John Ness var, AKıl Oyunları filmi çekildi. Olmayan kişileri görüyor ve hatta onlarla arkadaş oluyor.
    Bir evde 2 sene beraber yaşıyor ev arkadaşıyla aama öyle biri yok. Biz buna cin deriz ama tıpta ismi paranoid şizofrenidir.
    O kadar çok rahatsızlık var ki mesela kendi ayaklarını kesmek isteyen ya da kollarını kesmek isteyen insanlar var.
    Bu ayak bana ait değil kesmem lazım diyor. Kestiğinde üzerinden büyük bir yük kalkıyor. Yani kestirenler olmuş mesela ya da kendisi bıcakla kesmeye calısıyor vs.
    Her şeye cin demek mantıksız. Uykuda karabasan dediğimiz olayda uyku apnesi deniyor.
    Cinlerin varlığını inkar etmiyorum ama insanlar üzerinde de çok fazla hüküm süreceklerini sanmam, Allah izin vermez gibime geliyor.

    Ben mesela 6. sınıf ile 9. sınıf arası tam 3 sene boyunca geceleri cinli rüyalar gördüm. 1 gecede en az 20-30 kabus görüyordum.
    Artık o kadar bıkmıştım ki uyumak bile istemiyordum. Ama sonra kendi kendine düzeldim.
    5 sene önce de devamlı karabasan denen şey geliyordu. Uyku apnesi de olabilir Her ay 2 kere kesin oluyordu.
    Şu an yılda 1 defa oluyor belki. Sanırım insanın psikolojisiyle alakalı bunlar.
    Yani çok fazla düşünürsen ya da moralin bozuk olursa, psikolojin sorunluysa bu tür şeyler daha çok oluyor.
    Hocam herşeyi psikolojik terimlerle açıklamıssın cinlerin insanlara zarar vermesine Allah izin vermemissin demişsin onlarda da nefis var mesela senin bi kötülük yapmana Allah engel olmuyor kendi iradene bırakmış? onlar da öyle mesela
    • McCall
    McCall bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-01-2022, 16:48:22
    #40
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herşeyi psikolojik terimlerle açıklamıssın cinlerin insanlara zarar vermesine Allah izin vermemissin demişsin onlarda da nefis var mesela senin bi kötülük yapmana Allah engel olmuyor kendi iradene bırakmış? onlar da öyle mesela
    Cinlerin insanlara zarar vermesi onlarla uğraşması Hz Süleyman'dan sonra yasaklandı diye biliyorum. Yoksa şu an cinlerle insanlar arasında savaş çıkardı. Cinlerin sayısı da çok ve rivayetlere göre 1000 yıl yaşıyorlar. İnsanlara musallat olmaları öyle kolay bir şey değil. Farklı bir boyutta yaşıyorlar. Belki o boyut bazen kırılıyordur ve insanlara musallat oluyorlardır. Psikolojik rahatsızlığı olan kişilere cin diyorlar hemen ama ilaçla tedavi olan çok insan gördüm. Onlardan biri de annem. Gece kalkardı ve havaya bakarak besmele çekerdi, "gidin burdan, korkuyorum" "aa bunlar ne böyle" "geliyorlar" vs vs diyerek ağlamaya başlardı. Ve sonunda kasılarak sara krizi benzer bir kriz geçirirdi. Sabahta hiç bir şey hatırlamazdı. 2-3 gün başı acaip ağrırdı. Bu durum 10-15 dk sürüyordu, bende cinlere bağladım ama sonra aldığı düzenli ilaçlar sayesinde düzeldi ve artık kriz geçirmiyor.
  • 15-01-2022, 17:44:18
    #41
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cinlerin insanlara zarar vermesi onlarla uğraşması Hz Süleyman'dan sonra yasaklandı diye biliyorum. Yoksa şu an cinlerle insanlar arasında savaş çıkardı. Cinlerin sayısı da çok ve rivayetlere göre 1000 yıl yaşıyorlar. İnsanlara musallat olmaları öyle kolay bir şey değil. Farklı bir boyutta yaşıyorlar. Belki o boyut bazen kırılıyordur ve insanlara musallat oluyorlardır. Psikolojik rahatsızlığı olan kişilere cin diyorlar hemen ama ilaçla tedavi olan çok insan gördüm. Onlardan biri de annem. Gece kalkardı ve havaya bakarak besmele çekerdi, "gidin burdan, korkuyorum" "aa bunlar ne böyle" "geliyorlar" vs vs diyerek ağlamaya başlardı. Ve sonunda kasılarak sara krizi benzer bir kriz geçirirdi. Sabahta hiç bir şey hatırlamazdı. 2-3 gün başı acaip ağrırdı. Bu durum 10-15 dk sürüyordu, bende cinlere bağladım ama sonra aldığı düzenli ilaçlar sayesinde düzeldi ve artık kriz geçirmiyor.
    Hocam haklı olabilirsiniz lakin çok hassas bir çizgi var , psikolojik bozukluklarla cinler arasında mesela çok eskiden anneannemlerin evinin karşısında yıkık dökük hurabe bir ev vardı gece saat geç olduğunda hep küçük kız sesleri ve çığlıkları gelirdi artık o civarda oturan herkes kabullenmişti 3 harflilerin olduğuna 1-2 kişi değil tüm köy şahit oluyordu buna, herkesin mi psikolojisi bozuk hepsi mi delirmiş ?? Eve çoçuk girip bağırıyor desek ev o kadar yıkık dökük ki bazen tahta parçaları dökülüyordu evde kimse yaşamıyordu kimse de giremezdi çünkü girse başına yıkılırdı aradan yıllar geçtikten sonra ev zaten kendi kendine yıkıldı paramparça oldu , iyi ki oradan geçen biri yoktu da üstüne yıkılmamış.
  • 15-01-2022, 19:04:03
    #42
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklı olabilirsiniz lakin çok hassas bir çizgi var , psikolojik bozukluklarla cinler arasında mesela çok eskiden anneannemlerin evinin karşısında yıkık dökük hurabe bir ev vardı gece saat geç olduğunda hep küçük kız sesleri ve çığlıkları gelirdi artık o civarda oturan herkes kabullenmişti 3 harflilerin olduğuna 1-2 kişi değil tüm köy şahit oluyordu buna, herkesin mi psikolojisi bozuk hepsi mi delirmiş ?? Eve çoçuk girip bağırıyor desek ev o kadar yıkık dökük ki bazen tahta parçaları dökülüyordu evde kimse yaşamıyordu kimse de giremezdi çünkü girse başına yıkılırdı aradan yıllar geçtikten sonra ev zaten kendi kendine yıkıldı paramparça oldu , iyi ki oradan geçen biri yoktu da üstüne yıkılmamış.
    Ne bileyim hocam biz fakir bir mahallede yetiştik. Bazı tanıdıklar o harabe dediğin evlerde, inşaatlarda uyuyorlardı. 1 kere bile denk gelmemişlerdi ömürleri boyunca. Bana çoğu olay kocakarı masalı geliyor. Bebek sesi belki başka binadan geliyor ve insanlar oradan geldiğini sanıyor. Olabiliyor böyle şeyler. Ama inkarda etmiyorum, olabilir de. Belki ben denk gelmedim, başkaları gelmiştir. Orasını bilemem.
  • 15-01-2022, 19:06:31
    #43
    Bir çok yorumu okudum,
    Ben de bu tarz olaylar yaşamış birisi olarak söyleyeyim, beyinin deşarj yöntemi.
    Zararı vs yoktur, kendinizi kaptırır ve bir yerlerden atarsanız o zaman anca zararı olur. Korkmayın sakin kalın bir daha olmayacaktır.
    Gerekirse o an absürt bir şekilde alaya bağlayın gülünç duruma düşürün.

    Yatağımda insan başlı köpek vs görüyordum, tamamen beyinsel artık tepki olmayınca beyin de otomatik normal şekilde deşarj oluyor.
  • 15-01-2022, 20:21:29
    #44
    appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sürçü lisan yaptıysam Affola, Alel acele yazıyorum kusura bakmayın uydurma değildir gerçektir. Inanıp inanamak size kalmış .

    2015 yıllarında yaşadığım bir anıyı paylaşayım size, soğuk bir kış gecesi arkadaşımın evinden ayrılıyorum. Saat 12 gibi, arkadaşım apartmanın 2.katında oturuyor, sigara içiyor balkonda "Kardeşim orası kapall eski evlerin ordan git" diyor bana, "Yok kardeşim burası iyidir buradan giderim diyorum" çocuk bozuluyor ."Lan ordan gitsene falan ısrar ediyor tabi" ben bunu dinlemiyorum ,yoluma devam ediyorum. Birkaç dakika sonra elektrikler kesiliyor tüm ilçede kış tabi kesilir dedim bende cep telefonumun flashı ile yola koyuldum.
    O anda cöp konteynırının yanında iki kırmızı göz bana bakıyor, siyah bir kediydi. Cins sins sesler çıkartıp duruyordu, ben dinlemedim yoluma devam edeyim derken kedi bana o anda saldırdı bende elime bir taş geçirdim kediye fırlatmamla taş kediyi yok etti sanki yere düştüm sendelendim .O anda kafam zehir zembelek oldu kalksan kalkamıyorsun o derece kötü oldum neyse 10 dakika içinde kendime gelebildim eve kendimi zar zor attım o gece sabaha kadar kabuslar görülmeyecek rüyalar karabasan hayat kalitemin içine etti, arkadaşla görüştüm ertesi gün "Bana niye eski evlerin ordan git diye ısrar ettin" falan diye sorunca "Ne diyorsun kanka ne evi ne eskisi falan?" sordu "Dalga mı geçiyorsun ben aşağı inince balkona geçip sigara içmedin mi sen?" dedim "Yok oğlum ne sigarası gece o soğuğa balkona mı çıkılır" falan deyince üstelemedim, ters birşeyler gittiğine emindim.
    Bi anda moralim bozuluyordu inançlı bir insanım "Ezandan" nefret etmeye başladım "Allah" kelimesini duydukca deliriyor gibiydim o aralar islamdan baya uzaklaştım cumalara bile gidemedim nefret ettim sanki herşeyden insanlara sebebsiz yere bagırıp cağırırdım hayvanları seven bir insandım hiçbir köpeği kediyi gözüme göstermemeye başladım beni bir okuyun nazarım var nefes alamıyorum dedikçe okuyan insanların gözünden yaşlar şırıl şırıl aktı esneye esneye bi hal oldular iyice bu yaklaşık 2 ay falan sürdü çekilecek dert değil fakat ne varsa göze alıp bir hocaya uğradığımda sen nasıl bir yerden geçtinde böyle bir belayı yüklendin falan diye sordu anlattım böyle hikayeyi adam sana 3lüler musallat olmuş birşekilde seni kurtacağız dedi tabi ki youtube daki paylaşılan şeyler gibi saçma sapan şeyler olmadı okunduk yazıldık yazılanı suya koyup içildik birkaç ay içinde bu musallat beni bıraktı lakin sonra ankisiyete bozukluğu okp ve panik bozukluk hipokondri gibi dertler başladı çok şükür Rabbime şuanda iyiyim inancımda sağlığımda yerinde iyi geceler.
    Geçmiş olsun dostum, bir duanın şifreleri ile okunup içildiği zaman etkili olduğunu biliyorum fakat ünlü bir metafizik uzmanına gözükmeni de tavsiye ederim. Çünkü sadece suya okunanı içerek kurtulmak biraz düşük ihtimal tabi kurtulmuş olabilirsin ama ne olur ne olmaz sağlık açısından gözükürsen iyi olur arkadaşımın başına geldiği için ne kadar zor bir durum olduğunu da biliyorum.
  • 15-01-2022, 20:58:17
    #45
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne bileyim hocam biz fakir bir mahallede yetiştik. Bazı tanıdıklar o harabe dediğin evlerde, inşaatlarda uyuyorlardı. 1 kere bile denk gelmemişlerdi ömürleri boyunca. Bana çoğu olay kocakarı masalı geliyor. Bebek sesi belki başka binadan geliyor ve insanlar oradan geldiğini sanıyor. Olabiliyor böyle şeyler. Ama inkarda etmiyorum, olabilir de. Belki ben denk gelmedim, başkaları gelmiştir. Orasını bilemem.
    Hocam kafanızda ne canlanıyor bilmiyorum ama benim bahsettiğim ev böyle bir ev ;


    Kimse yaşayamaz burada , ne elektrik bağlanır ne doğalgaz ne de su . Zaten zıplasanız yere düşseniz tahtalar kırılır