Hocam haklı olabilirsiniz lakin çok hassas bir çizgi var , psikolojik bozukluklarla cinler arasında mesela çok eskiden anneannemlerin evinin karşısında yıkık dökük hurabe bir ev vardı gece saat geç olduğunda hep küçük kız sesleri ve çığlıkları gelirdi artık o civarda oturan herkes kabullenmişti 3 harflilerin olduğuna 1-2 kişi değil tüm köy şahit oluyordu buna, herkesin mi psikolojisi bozuk hepsi mi delirmiş ?? Eve çoçuk girip bağırıyor desek ev o kadar yıkık dökük ki bazen tahta parçaları dökülüyordu evde kimse yaşamıyordu kimse de giremezdi çünkü girse başına yıkılırdı aradan yıllar geçtikten sonra ev zaten kendi kendine yıkıldı paramparça oldu , iyi ki oradan geçen biri yoktu da üstüne yıkılmamış.
Ne bileyim hocam biz fakir bir mahallede yetiştik. Bazı tanıdıklar o harabe dediğin evlerde, inşaatlarda uyuyorlardı. 1 kere bile denk gelmemişlerdi ömürleri boyunca. Bana çoğu olay kocakarı masalı geliyor. Bebek sesi belki başka binadan geliyor ve insanlar oradan geldiğini sanıyor. Olabiliyor böyle şeyler. Ama inkarda etmiyorum, olabilir de. Belki ben denk gelmedim, başkaları gelmiştir. Orasını bilemem.