Ne bileyim hocam biz fakir bir mahallede yetiştik. Bazı tanıdıklar o harabe dediğin evlerde, inşaatlarda uyuyorlardı. 1 kere bile denk gelmemişlerdi ömürleri boyunca. Bana çoğu olay kocakarı masalı geliyor. Bebek sesi belki başka binadan geliyor ve insanlar oradan geldiğini sanıyor. Olabiliyor böyle şeyler. Ama inkarda etmiyorum, olabilir de. Belki ben denk gelmedim, başkaları gelmiştir. Orasını bilemem.
Hocam kafanızda ne canlanıyor bilmiyorum ama benim bahsettiğim ev böyle bir ev ;
Kimse yaşayamaz burada , ne elektrik bağlanır ne doğalgaz ne de su . Zaten zıplasanız yere düşseniz tahtalar kırılır