Bir çok yorumu okudum,
Ben de bu tarz olaylar yaşamış birisi olarak söyleyeyim, beyinin deşarj yöntemi.
Zararı vs yoktur, kendinizi kaptırır ve bir yerlerden atarsanız o zaman anca zararı olur. Korkmayın sakin kalın bir daha olmayacaktır.
Gerekirse o an absürt bir şekilde alaya bağlayın gülünç duruma düşürün.
Yatağımda insan başlı köpek vs görüyordum, tamamen beyinsel artık tepki olmayınca beyin de otomatik normal şekilde deşarj oluyor.