Hocam herşeyi psikolojik terimlerle açıklamıssın cinlerin insanlara zarar vermesine Allah izin vermemissin demişsin onlarda da nefis var mesela senin bi kötülük yapmana Allah engel olmuyor kendi iradene bırakmış? onlar da öyle mesela
Cinlerin insanlara zarar vermesi onlarla uğraşması Hz Süleyman'dan sonra yasaklandı diye biliyorum. Yoksa şu an cinlerle insanlar arasında savaş çıkardı. Cinlerin sayısı da çok ve rivayetlere göre 1000 yıl yaşıyorlar. İnsanlara musallat olmaları öyle kolay bir şey değil. Farklı bir boyutta yaşıyorlar. Belki o boyut bazen kırılıyordur ve insanlara musallat oluyorlardır. Psikolojik rahatsızlığı olan kişilere cin diyorlar hemen ama ilaçla tedavi olan çok insan gördüm. Onlardan biri de annem. Gece kalkardı ve havaya bakarak besmele çekerdi, "gidin burdan, korkuyorum" "aa bunlar ne böyle" "geliyorlar" vs vs diyerek ağlamaya başlardı. Ve sonunda kasılarak sara krizi benzer bir kriz geçirirdi. Sabahta hiç bir şey hatırlamazdı. 2-3 gün başı acaip ağrırdı. Bu durum 10-15 dk sürüyordu, bende cinlere bağladım ama sonra aldığı düzenli ilaçlar sayesinde düzeldi ve artık kriz geçirmiyor.