3. Aşıyı olanlar buraya
37
●746
- 10-01-2022, 00:14:272 doz oldum ben ama 3. yü çok yakında olacağım, her kafadan bir ses çıkıyor aşı konusunda ama bence 50 doz da olsa vurunulması gerekiyor(!) bilime güvenmeyip kime güveneceğiz, umarım aşı yaptırıp sıkıntısı olanlar bir an önce atlatırlar. Bende ilk doz çok ağrı yaptı ama 2. o kadar yapmadı. 3. kim bilir ne yapacak, 4. desen kesin acıtır... Bence yani, benim fikrim.
- 10-01-2022, 00:19:241 aşı hiç bir belirti olmadı sanırım. 2 aşı azcık sertkelme ve azcık ağrı kolda o kadar. 3 aşı vurulduğunu hiç hissetmediğim aşı oldu. ama azcık ateş,azcık ter,azcık baş ağrısı oldu.bacaklarıma odunla vurulmuş yeni yeni toparlanıyormuşum gibi haif derecede bacak ağrısı. öksürürken kasık bacaklarımın çekilmesi vss. 2-3 günde geçti
aşı periyodum şu şekilde oldu : 1 eylül 2021---1 ekim 2021---2 ocak 2022
aşı hiç yaptırmayı düşünmyordumda çevremdeki baskılar ve gördüğüm 1 rüyanın etkisiyle paşa paşa yaptırdım
- 10-01-2022, 00:54:20Maşallah hocam inşallah da böyle devam ederAOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2022, 00:57:10çok şükür aferin ilaç sonrası toparladık biz deKraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
