• 09-01-2022, 19:09:31
    #19
    3 biontech oldum. Sinek vızıltısı bile olmadı
  • 09-01-2022, 20:23:36
    #20
    bende hiçbir etki olmadı 3 aşıda normal geçti çok hafif kolda sertlik gibi bir şey
  • 10-01-2022, 00:14:27
    #21
    2 doz oldum ben ama 3. yü çok yakında olacağım, her kafadan bir ses çıkıyor aşı konusunda ama bence 50 doz da olsa vurunulması gerekiyor(!) bilime güvenmeyip kime güveneceğiz, umarım aşı yaptırıp sıkıntısı olanlar bir an önce atlatırlar. Bende ilk doz çok ağrı yaptı ama 2. o kadar yapmadı. 3. kim bilir ne yapacak, 4. desen kesin acıtır... Bence yani, benim fikrim.
  • 10-01-2022, 00:19:24
    #22
    1 aşı hiç bir belirti olmadı sanırım. 2 aşı azcık sertkelme ve azcık ağrı kolda o kadar. 3 aşı vurulduğunu hiç hissetmediğim aşı oldu. ama azcık ateş,azcık ter,azcık baş ağrısı oldu.bacaklarıma odunla vurulmuş yeni yeni toparlanıyormuşum gibi haif derecede bacak ağrısı. öksürürken kasık bacaklarımın çekilmesi vss. 2-3 günde geçti

    aşı periyodum şu şekilde oldu : 1 eylül 2021---1 ekim 2021---2 ocak 2022

    aşı hiç yaptırmayı düşünmyordumda çevremdeki baskılar ve gördüğüm 1 rüyanın etkisiyle paşa paşa yaptırdım
  • 10-01-2022, 00:53:28
    #23
    Hiç aşı olmadım millet yardırıyor, nereye kadar direncez bakalım 😀 Hiç covidde olmadım
  • 10-01-2022, 00:54:20
    #24
    🔥 UYGUN SMM PANEL 🔥
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç aşı olmadım millet yardırıyor, nereye kadar direncez bakalım 😀 Hiç covidde olmadım
    Maşallah hocam inşallah da böyle devam eder
  • 10-01-2022, 00:56:33
    #25
    KOZBA.NET
    2 Sinovac 1 Biontech oldum.
    Biontech'den sonra hem kol ağrısı hem de yüksek ateş durumu oldu.
    Ertesi gün geçti.
  • 10-01-2022, 00:57:10
    #26
    🔥 UYGUN SMM PANEL 🔥
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Sinovac 1 Biontech oldum.
    Biontech'den sonra hem kol ağrısı hem de yüksek ateş durumu oldu.
    Ertesi gün geçti.
    çok şükür aferin ilaç sonrası toparladık biz de
  • 10-01-2022, 01:19:25
    #27
    Aşı kadar bu ülkede manipüle edilen bir şey yok. Şu yasa çıksa keşke aşı olmayanlar evinde otursa. Bilimle en ufak uzaktan yakından ilgisi olmayan şeyleri uydurup piyasaya sürüyorlar, en son ''iktidarsız'' yapıyormuşşşş.

    Ulan ölmenden iyidir..