2 doz oldum ben ama 3. yü çok yakında olacağım, her kafadan bir ses çıkıyor aşı konusunda ama bence 50 doz da olsa vurunulması gerekiyor(!) bilime güvenmeyip kime güveneceğiz, umarım aşı yaptırıp sıkıntısı olanlar bir an önce atlatırlar. Bende ilk doz çok ağrı yaptı ama 2. o kadar yapmadı. 3. kim bilir ne yapacak, 4. desen kesin acıtır... Bence yani, benim fikrim.