Aşı kadar bu ülkede manipüle edilen bir şey yok. Şu yasa çıksa keşke aşı olmayanlar evinde otursa. Bilimle en ufak uzaktan yakından ilgisi olmayan şeyleri uydurup piyasaya sürüyorlar, en son ''iktidarsız'' yapıyormuşşşş.

Ulan ölmenden iyidir..