3. Aşıyı olanlar buraya - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3. Aşıyı olanlar buraya
37
●
746
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
3. Aşıyı olanlar buraya
1
2
3
4
5
12-01-2022, 10:55:48
#37
felixnovajr
3. Oldum hrhsngi bir etki göstermedı yaş 19 belki ondandır
12-01-2022, 11:28:21
#38
SinemBilisim
8 kişi ailecek 3.doz biontech olduk, sanırım 2 hafta geçti üstünden, kas ağrısı dışında bir şey olmadı yine. Yaş aralığı 18-60 arası.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler