KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Sinovac 1 Biontech oldum.
Biontech'den sonra hem kol ağrısı hem de yüksek ateş durumu oldu.
Ertesi gün geçti.
çok şükür aferin ilaç sonrası toparladık biz de