Konu
3. Aşıyı olanlar buraya
10-01-2022, 00:56:33
#25
KOZBA
KOZBA.NET
2 Sinovac 1 Biontech oldum.
Biontech'den sonra hem kol ağrısı hem de yüksek ateş durumu oldu.
Ertesi gün geçti.