• 21-12-2021, 03:09:08
    #1
    Zoratenin diye bir ilaç kullanıyorum 1 haftadır, yüzümde şu an sivilce çıkartmaya başladı ama doktor 6 aya kadar cildimde hiçbir türlü sıkıntının kalmayacağını söyledi. Ergenlik dönemimde hiçbir türlü sivilce sorunu yaşamamama rağmen yüzümde şu an lekeler var ve aktif olarak mutlaka bir sivilce çıkıyor. Roacuttan(ismini yanlış yazmış olabilirim) ya da onun emsali olan Zeratenin ilacını kullanan çoğu insan 2-3 ayda işin çözüldüğünü söylüyor ama bazı insanlarda daha çok kötü olduğunu söylüyorlar. Ne yapacağımı bilemedim, sivilce sorunu yaşayan ve sorununu çözen birileri var mı? Sivilce sorununuzu nasıl çözdüğünüzü anlatırsanız çok memnun olurum, teşekkürler.
  • 21-12-2021, 03:11:59
    #2
    Önceden benim de yüzümde çok sivilce çıkıyordu. Yüzdeki yaÄŸ oranının etki ettiÄŸini öğrendim. Günde en az. 6-7 kere ara ara yüzümü soÄŸuk suyla yıkıyorum. İlaç falan hiç kullanmadım. Sık sık yıkayarak nerdeyse bütün sivilcelerden bir iki hafta içinde kurtuldum. DoÄŸal yöntemleri denemenizi tavsiye ederim hocam 😊
  • 21-12-2021, 03:12:36
    #3
    Lise yıllarım geldi aklıma. Çevremde benim kadar sivilcesi olan hiç bir kimse yoktu koca lisede bile. Yüüzm çok kötüydü. Ve şu Zoretanın ilacını doktor verdi bana. İlk bir kaç hafta daha çok sivilce çıktı. Bunun nedeni cildin altında çıkmaya hazır ancak çıkmamış olan sivilceler. Bunlarda gün yüzüne çıktıktan sonra, yüzün cildin çok kuruyacak. Sonra 5-6 aya tertemizsin. Sakın bırakma ilacı. Aynısını bende yaşadım hemde aynı ilaçla
  • 21-12-2021, 03:13:45
    #4
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden benim de yüzümde çok sivilce çıkıyordu. Yüzdeki yaÄŸ oranının etki ettiÄŸini öğrendim. Günde en az. 6-7 kere ara ara yüzümü soÄŸuk suyla yıkıyorum. İlaç falan hiç kullanmadım. Sık sık yıkayarak nerdeyse bütün sivilcelerden bir iki hafta içinde kurtuldum. DoÄŸal yöntemleri denemenizi tavsiye ederim hocam 😊
    Yani sana şöyle söyliyeyim hocam, ben bu sorunu yaklaşık 2 senedir yaşıyorum, kullanmadığım ilaç kalmadı ve krem kalmadı diyebilirim. Kremleri düzgün kullandığım zaman sadece lekeler kalacak şekilde sivilcelerim geçiyor ama alkol kullandığım ya da en ufak tatlı bir şey yediğim zaman mutlaka bir sivilce çıkıyor. Çok yüz yıkayan bir insan değilim, özellikle de su içmeyi çoğu zaman unutuyorum, tabi bunlarında büyük etkileri olur.
  • 21-12-2021, 03:15:03
    #5
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise yıllarım geldi aklıma. Çevremde benim kadar sivilcesi olan hiç bir kimse yoktu koca lisede bile. Yüüzm çok kötüydü. Ve şu Zoretanın ilacını doktor verdi bana. İlk bir kaç hafta daha çok sivilce çıktı. Bunun nedeni cildin altında çıkmaya hazır ancak çıkmamış olan sivilceler. Bunlarda gün yüzüne çıktıktan sonra, yüzün cildin çok kuruyacak. Sonra 5-6 aya tertemizsin. Sakın bırakma ilacı. Aynısını bende yaşadım hemde aynı ilaçla
    Sivilcelerinin geçmesine gerçekten çok sevindim, 1 hafta önce başladım zoratenin tedavisine şu an yüzümde sivilceler çıkmaya başladı o zaman bu normal bir durum öyle mi?
  • 21-12-2021, 03:17:37
    #6
    HonestEarning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani sana şöyle söyliyeyim hocam, ben bu sorunu yaklaşık 2 senedir yaşıyorum, kullanmadığım ilaç kalmadı ve krem kalmadı diyebilirim. Kremleri düzgün kullandığım zaman sadece lekeler kalacak şekilde sivilcelerim geçiyor ama alkol kullandığım ya da en ufak tatlı bir şey yediğim zaman mutlaka bir sivilce çıkıyor. Çok yüz yıkayan bir insan değilim, özellikle de su içmeyi çoğu zaman unutuyorum, tabi bunlarında büyük etkileri olur.
    Anladım hocam, ilaçla ilgili bilgim olmadığı için bişey demiyorum ama şu soğuk suyla yüz yıkama olayını bir dene derim. Hiç yapmazsan günde 3-4 kere yıka. Bir kaç gün içinde etkisini hissetmeye başlarsın zaten
  • 21-12-2021, 03:18:15
    #7
    HonestEarning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sivilcelerinin geçmesine gerçekten çok sevindim, 1 hafta önce başladım zoratenin tedavisine şu an yüzümde sivilceler çıkmaya başladı o zaman bu normal bir durum öyle mi?
    Çok normal, benimde ilk hafta sivilceler artınca sınıftaki arkadaşlarım bırak ilacı demişlerdi ama doktorda normal demişti. Kesinlikle bırakma, ne kadar kötü olursa olsun, sonra bir anda kesilecek ve hiç bir şey kalmayacak yüzünde.
  • 21-12-2021, 03:19:38
    #8
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok normal, benimde ilk hafta sivilceler artınca sınıftaki arkadaşlarım bırak ilacı demişlerdi ama doktorda normal demişti. Kesinlikle bırakma, ne kadar kötü olursa olsun, sonra bir anda kesilecek ve hiç bir şey kalmayacak yüzünde.
    Çok teşekkür ederim, yorumun ve desteğin için de ayrı teşekkür ederim.
  • 21-12-2021, 03:31:28
    #9
    Ayrı Ayrı olsada toplamda 2.5 seneye yakın zoretanin kullandım şuanda aktif olarak yine kullanmaya devam ediyorum 3. ayım benim sorunum sivilcenin dışında fakat sivilce sorununu kesin olarak çözüyor ama size önerim eğer sivilceniz aşırı değilse bu ilacı kullanmayın düşmanıma önermem her anlamda kişiyi çok etkiliyor geçmiş olsun sizede