tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önceden benim de yüzümde çok sivilce çıkıyordu. Yüzdeki yağ oranının etki ettiğini öğrendim. Günde en az. 6-7 kere ara ara yüzümü soğuk suyla yıkıyorum. İlaç falan hiç kullanmadım. Sık sık yıkayarak nerdeyse bütün sivilcelerden bir iki hafta içinde kurtuldum. Doğal yöntemleri denemenizi tavsiye ederim hocam 😊
Yani sana şöyle söyliyeyim hocam, ben bu sorunu yaklaşık 2 senedir yaşıyorum, kullanmadığım ilaç kalmadı ve krem kalmadı diyebilirim. Kremleri düzgün kullandığım zaman sadece lekeler kalacak şekilde sivilcelerim geçiyor ama alkol kullandığım ya da en ufak tatlı bir şey yediğim zaman mutlaka bir sivilce çıkıyor. Çok yüz yıkayan bir insan değilim, özellikle de su içmeyi çoğu zaman unutuyorum, tabi bunlarında büyük etkileri olur.