Lise yıllarım geldi aklıma. Çevremde benim kadar sivilcesi olan hiç bir kimse yoktu koca lisede bile. Yüüzm çok kötüydü. Ve şu Zoretanın ilacını doktor verdi bana. İlk bir kaç hafta daha çok sivilce çıktı. Bunun nedeni cildin altında çıkmaya hazır ancak çıkmamış olan sivilceler. Bunlarda gün yüzüne çıktıktan sonra, yüzün cildin çok kuruyacak. Sonra 5-6 aya tertemizsin. Sakın bırakma ilacı. Aynısını bende yaşadım hemde aynı ilaçla
Sivilcelerinin geçmesine gerçekten çok sevindim, 1 hafta önce başladım zoratenin tedavisine şu an yüzümde sivilceler çıkmaya başladı o zaman bu normal bir durum öyle mi?